Tvorba webových stránek a eShopůZaložit webové stránky nebo eShop
aktualizováno: 15.11.2011 20:10:55 

Veteráni Škoda

Škoda 1000 MB

Škoda 1000 MB

Rok výroby 1966. Vozidlo bylo zakoupeno v srpnu 2004. Renovace proběhla v letech 2005-2006. Auto bylo zcela původní (včetně chromů, čalounění, neroztrhaných sedadel), bez jakýkoliv neodborných zásahů předchozího majitele. Vozidlo nebylo předchozím majitelem nikdy lakováno. Plechařina automobilu vyvařena, vyměněny nové prahy a nové přední blatníky. Proběhla odborná rekonstrukce zadních kapsovitých blatníků. Motor je po GO, vyměněna nová přední náprava. Nalakováno podle původního dobového vzorníku. V TP jsem druhý majitel. Vozidlo až na velice drobné detaily, které většinou rozpoznají pouze odborníci,  renovováno zcela do původního stavu (99 %). Vozidlo má veteránskou testaci.  

 

 

    

Škoda 1000 MB Standard – typ 990

rok výroby 1966

Původní cena: 44.000 Kčs (na pořadník)

Nadstandardní dobová výbava vozu:
-         ozdobné obruče (mezikruží kol)
-         vnější zadní zpětné zrcátko
-         příplatkové látkové červené čalounění sedadel
-         zadní označení státu původu (CS)
+ přední žluté mlhovky (nejsou ještě na fotkách)
 
Technické údaje vozu:
Karoserie:                 samonosná - sedan
Motor:                       čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec s rozvodem OHV, umístěný     podél za zadní nápravou
Zdvihový objem:     988 ccm                                            
Vrtání x zdvih:        68 x 68 mm
Výkon (SAE):           48 k (35,3 kW) při 4750 ot./min.
Max. točivý moment (SAE):     73,5 Nm při 3000 ot./min.
Mazání motoru:       tlakové, oběžné
Chlazení motoru:   s chladičem umístěným vzadu v motorovém prostoru, s nuceným oběhem kapaliny a  s ventilátorem
Karburátor:             JIKOV 32 BST
Dynamo:                 12 V – 300 W
Spojka:                     suchá, jednokotoučová, s kapalinovým ovládáním
Převodovka:           čtyřstupňová se zpětným chodem, plně synchronizovaná
Rozvodovka:           stálý převod 4,44
Podvozek:                 bezrámová konstrukce
Přední náprava:       lichoběžníková s dvojicemi trojúhelníkových ramen, odpružená vinutými pružinami
Zadní náprava:        dělená, kyvadlová, odpružená vinutými pružinami
Řízení:                       šroubem s maticí
Brzdy:                     provozní (nožní) – hydraulická, bubnová, jednookruhová, na 4 kola
                                  parkovací (ruční) – mechanická, bubnová, na zadní kola
Rozměr pneu:         155 – 14
Rozměry vozu:       4170 mm x 1620 mm (výška 1390 mm)
Rozvor:                     2400 mm
Hmotnost vozu:     celková – 1105 kg, pohotovostní – 755 kg
Max. rychlost:         125 km/h        
Spotřeba paliva:     7,2 litrů / 100 km při rychlosti 78 km/hod.
Vyráběno v letech:  1964-1969
 
Počet vyrobených kusů: 349 348 ks (pouze Š 1000 MB)
 
Počet v centrálním registru vozidel (rok 2005):  20 731 ks (MF Dnes 1.6.2005)
 
 
!!!NEPRODEJNÉ!!!
 
Zdroj informací: Kniha „L&K – Škoda II. díl Let okřídleného šípu“, Petr Kožíšek a Jan Králík , 2003

Fotky z natáčení...

   


  
TOPlist